Savivaldybių atstovai išsakė vieningą poziciją, jog Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos negali būti naudojamos kitoms valstybės išlaidoms finansuoti.
LSA prezidentas informavo apie savivaldybių siūlomą atmokėjimo už naudojimąsi valstybės registrais ir informacinėmis sistemomis modelį, kuris numato, jog kad registro išlaidos turėtų būti apmokamos iš valstybės biudžeto centralizuotai ne tik piliečiui ar juridiniam asmeniui elektroniniu būdu užsakius paslaugą, bet ir piliečiui gaunant paslaugą pačioje savivaldybėje.
Savivaldybių atstovų nuomone ministerija kartu su LSA turi išnagrinėti galimybes ir parengti teisės aktus, užtikrinsiančius Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų naudojimą viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės projektams.
Savivaldybių atstovai kalbėjo apie problemas, su kuriomis susiduria savivaldybės siekdamos atnaujinti viešojo transporto priemonių parką pagal ES investicijų programos 4 prioriteto 517 ir 518 priemones. Daugelis savivaldybių yra sudariusios viešųjų paslaugų teikimo sutartis su savo kontroliuojamomis įmonėmis neskelbdamos konkurso. Šios sutartys jau tampa kliūtimi pasinaudoti galimybe atnaujinti transporto priemonių parką, kadangi finansavimo sąlygų aprašuose įtvirtinta nuostata, jog Viešųjų paslaugų teikimo sutartys turi būti sudarytos konkurso būdu.
Ministerijos atstovai informavo, jog aprašas su tokia nuostata atsirado dėl Konkurencijos tarybos reikalavimo bei atkreipė dėmesį, jog nesulaukus paraiškų iš savivaldybių, šioms priemonėms skirtos lėšos bus nukreiptos kitoms priemonėms finansuoti.
LSA atstovai pažadėjo šią problemą išsakyti ir vasario 9d. susitikime su ministru pirmininku Sauliumi Skverneliu.