Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas (S.06)

1. Buvęs el. paslaugos pavadinimas Projekte

S.06. „Asmenų skundų ir prašymų priėmimas ir nagrinėjimas“

2.1. Pavadinimas epaslaugos.lt svetainėje (VIISP)

       Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje.

2.2. Nuoroda į el. paslaugą VIISP ( t.y. epaslaugos.lt svetainėje)

 https://www.epaslaugos.lt/portal/providers/42600

3. El. paslaugos atvejai

  1. Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas

3.1 El. paslaugos rezultatai (atitinkamai pagal atvejį/atvejus)

  1. Atsakymas į pateiktą skundą arba prašymą.

3.2 Nuoroda į pavyzdinius el. paslaugos ir/ar jos tipų aprašymus PASIS (atitinkamai pagal atvejį/atvejus)

http://www.lsa.lt/paslaugos/paslaugos/144-pavyzdiniai

3.3 El. paslaugai teikti naudojami valstybės registrai ir/ar informacinės sistemos (atitinkamai pagal atvejį/atvejus)

  1. Juridinių asmenų registras (JAR); Gyventojų registras (GR).

4. El. paslaugos specifikacija

S.06_AsmenuSkundai.pdf,1MB

5. El. paslaugos pagal savivaldybę konfiguruojami parametrai

1. Įvykdymo terminai:

1.1 Sprendimo priėmimo / eskalavimo terminas

1.2 Priminimo terminas

1.3 Patikslinimo terminas

2. Parametrai:

2.1 Seniūnijos (jei būtų nurodytos, tai būtų galima pasirinkti iš sąrašo kaip adresatus)

2.2 Skyrius (jei būtų nurodyti, tai būtų galima pasirinkti iš sąrašo kaip adresatus)

2.3 Prašymo arba skundo temos (antraštės) ilgis simboliais (maksimalus leidžiamas)

2.4 Prašymo arba skundo teksto ilgis simboliais (maksimalus leidžiamas)

6. El. paslaugos esminiai niuansai

Šią paslaugą galima naudoti visiems kitiems VIISP nesukonstruotiems prašymams pateikti - teikiant prašymą galima prikabinti bet kokį fotografuotą, paišytą ar užpildytą word dokumento formą.

7. El. paslaugos Dažnai Užduodami Klausimai (DUK)

8. El. paslaugos ekranvaizdžiai (Print Screens) iš VIISP

AsmensSkundai_PrntScr.pdf

9. El. paslaugos mokėjimo kryptis

Paslauga nemokama

 

Tags: Asmenų priėmimas

Spausdinti El. paštas