Prašymo, susijusio su saugaus eismo klausimais, nagrinėjimas (S.34)

1. Buvęs el. paslaugos pavadinimas Projekte

S.34. „Prašymų, susijusių su saugaus eismo klausimais, nagrinėjimas“

2.1. Pavadinimas epaslaugos.lt svetainėje (VIISP)

Prašymo, susijusio su saugaus eismo klausimais, nagrinėjimas.

2.2. Nuoroda į el. paslaugą VIISP ( t.y. epaslaugos.lt svetainėje)

https://www.epaslaugos.lt/portal/providers/43649

3. El. paslaugos atvejai

  1. Prašymo, susijusio su saugaus eismo klausimais, nagrinėjimas

3.1 El. paslaugos rezultatai (atitinkamai pagal atvejį/atvejus)

  1. Atsakymas į pateiktą prašymą ARBA pranešimas apie nesuteiktą paslaugą.

3.2 Nuoroda į pavyzdinius el. paslaugos ir/ar jos tipų aprašymus PASIS (atitinkamai pagal atvejį/atvejus)

http://www.lsa.lt/paslaugos/paslaugos/144-pavyzdiniai

3.3 El. paslaugai teikti naudojami valstybės registrai ir/ar informacinės sistemos (atitinkamai pagal atvejį/atvejus)

  1. Juridinių asmenų registras(JAR); Gyventojų registras(GR).

4. El. paslaugos specifikacija

S.34_SaugusEismas.pdf,700KB

5. El. paslaugos pagal savivaldybę konfiguruojami parametrai

1. Įvykdymo terminai:

1.1 Sprendimo priėmimo terminas (k.d)

1.2 Sprendimo priėmimo terminas rodomas pranešime(k.d / d.d)

1.3 Priminimo terminas

1.4 Patikslinimo terminas

6. El. paslaugos esminiai niuansai

Informacija ruošiama

7. El. paslaugos Dažnai Užduodami Klausimai (DUK)

8. El. paslaugos ekranvaizdžiai (Print Screens) iš VIISP

SaugusEismas_PrntScr.pdf

9. El. paslaugos mokėjimo kryptis

Paslauga nemokama

 

Spausdinti El. paštas